!!! My LiFe !!! - DIARY

Az életem. A naplóm

Archívum

KöNyVeK

boFi13 2010.11.26. 21:09

 Hello

Igaz azt írtam h. nincs semmi és senki aki felviditana vagy ha éppen sírhatnékon támadna akkor rendesen kibőgném vele. De a könyvek mégis ilyenek számomra..... ne gondoljunk kötelező olvasmányokra meg nemtudom milyen Ady, Móricz meg ilyenekre , nem egyátalán. Én is behódoltam az új mániának a vámpíros, misztikus könyveknek. Imádom őket már több mint 70-et elolvastam de nem unom meg mindig más történet más személyek de kb. egy téma körül mozog mind. A könyvek nagyon sokat segítettek nekem átvészelni azzal h. mihent egy rossz napom volt elolvastam belőle egy részt vagy a kedvenc soraimat és beburkolóztam az én kis saját gondtalan világomba. Ezért is vagyok ilyen különc mert míg én otthon az én kis világomban vagyok a többi korombeli kint a faluban (mert faluban lakom) szórakozik, barátkoznak és a többi társasági élethez tartozó dolgok. Mostanában kezdem megérezni ennek a hiányát eddig nem érdkelt mi van a nagy világban csak voltam magamnak néha elmentünk a barátnőmel sétálni , de ennyi. Ez a barátnőm már azóta elköltözött és már csak úgy köszöngetünk egymásnak nem járunk sétálni és nem is beszélgetünk. 

                                                                               XOXO boFi13 !!!

 

 

komment

süti beállítások módosítása